• FRANCE. MINI ATLES ROUTIER MICHELIN 2015

    VARIOS AUTORES MICHELIN Ref. 9782067199606 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    El Mini-Atlas MICHELIN France recoge cartografía detallada y actualizada de carreteras a escala 1/1 000 000 en un formato práctico, pequeño y completo.
    Dimensions: 165 x 117 x 10 mm Peso: 74 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 5 punts, amb un valor de 0,25 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    5,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-2-06-719960-6
    • Data d'edició : 01/01/2015
    • Any d'edició : 2015
    • Idioma : Francés
    • Autors : VARIOS AUTORES
    • Nº de pàgines : 88
    • Col·lecció : ATLAS DE CARRETERAS MICHELIN
    El Mini-Atlas MICHELIN France recoge cartografía detallada y actualizada de carreteras a escala 1/1 000 000 en un formato práctico, pequeño y completo.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.