• EMPRENEDORIA REGIONAL I ECONOMIA DEL CONEIXEMENT

    JULIEN, PIERRE ANDRE UPC, EDICIONS Ref. 9788476535622 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    La clau de l'obra és l'estudi de l'esperit emprenedor a escala regional, com a argument que respongui a la pregunta clàssica: Per què alguns territoris són més dinàmics que altres i obtenen millors resultats en general?El doctor Julien estudia el tema des del punt de vista dels elements de què dispo...
    Ancho: 189 cm Largo: 246 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 39 punts, amb un valor de 1,95 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    39,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-7653-562-2
    • Data d'edició : 01/12/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : Catalán
    • Autors : JULIEN, PIERRE ANDRE
    • Traductors : SOLÉ PARELLADA, FRANCESC/PUIGGERMANAL, ROMÀ
    • Ilustradors : /
    • Nº de pàgines : 336
    • Col·lecció : MANUALS
    • Nº de col·lecció : 19
    La clau de l'obra és l'estudi de l'esperit emprenedor a escala regional, com a argument que respongui a la pregunta clàssica: Per què alguns territoris són més dinàmics que altres i obtenen millors resultats en general?

    El doctor Julien estudia el tema des del punt de vista dels elements de què disposa el territori per esdevenir un medi innovador, i relaciona els resultats obtinguts amb la capacitat d'entrar en l'economia del coneixement, eina indispensable.

    El treball es divideix en quatre parts: el context en què es farà l'anàlisi de l'emprenedoria endògena, els grans actors de l'emprenedoria, els factors presents en el dinamisme de les empreses i, finalment, la connexió entre actors i factors per explicar com funciona l'emprenedoria a les regions dinàmiques.

    El conjunt de l'obra s'ha de veure com una espiral, des de l'element més simple (l'emprenedor) fins als més complexos (el medi i les convencions), una mica com un "globus en expansió", per tal d'explicar la complexitat de qualsevol societat i, en aquest cas, la dinàmica de l'emprenedoria.

    El llibre ha tingut una àmplia difusió per tot Amèrica i també per diversos països europeus, entre ells França i Dinamarca.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.