• PROFESIONAL DEL SERVICIO AL CLIENTE, EL

    TATE, RICK / STROUP, JOSH RAMON ARECES Ref. 9788480047517 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Este libro explica las competencias y las tácticas que incrementan la retención y la fidelización de clientes, y cuyo resultado es el incremento de beneficios en los negocios.Ofrece una visión de las características de la nueva economía e intenta que tomemos conciencia de la necesidad de compartir ...
    Ancho: 170 cm Largo: 240 cm Peso: 210 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 10 punts, amb un valor de 0,50 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    10,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica amb solapes
    • ISBN : 978-84-8004-751-7
    • Data d'edició : 01/03/2006
    • Any d'edició : 2006
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : TATE, RICK / STROUP, JOSH
    • Traductors : LEÓN PÉREZ, CARMEN E.
    • Nº de pàgines : 96
    • Col·lecció : MANAGEMENT-CLUB DE GESTIÓN
    Este libro explica las competencias y las tácticas que incrementan la retención y la fidelización de clientes, y cuyo resultado es el incremento de beneficios en los negocios.
    Ofrece una visión de las características de la nueva economía e intenta que tomemos conciencia de la necesidad de compartir la información sobre el cliente con las personas del entorno de trabajo y de prepararles para los retos competitivos del mercado actual.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.