• COMENTARIOS A LA LEY CONCURSAL (2 VOLUMS)

    LEY 22/2003, DE 9 DE JULIO, CONCURSAL LEY ORGÁNICA 8/2003, DE 9 DE JULIO, PARA L

    BERCOVITZ RODRIGUEZ CANO, RODRIGO TECNOS, S.A. LLIBRE TÈCNIC Ref. 9788430941315 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    En esta obra se analizan con gran claridad los preceptos de la nueva Ley con un propósito eminentemente práctico, ya que a través de sus comentarios trata de resolver las dudas que a partir del día 1 de septiembre de 2004 pueden surgir a los profesionales del Derecho.
    Dimensions: 260 x 175 x 150 mm Peso: 3814 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 304 punts, amb un valor de 15,20 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    304,50 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Troquelado
    En esta obra se analizan con gran claridad los preceptos de la nueva Ley con un propósito eminentemente práctico, ya que a través de sus comentarios trata de resolver las dudas que a partir del día 1 de septiembre de 2004 pueden surgir a los profesionales del Derecho.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.