• FORMAS ORGANIZATIVAS EN LA ECONOMIA DIGITAL, LAS

    PADILLA, ANTONIO; DEL AGUILA, ANA ROSA RAMA ECONOMIA-EMPRESA Ref. 9788478974931 Altres del mateix autor
    El objetivo de la obra es el de presentar, para el público profesional, conceptos y ejemplos de prácticas que han tenido éxito, lo cual puede constituirse en guía para que los empresarios y directivos diseñen su propia organización. Por otro lado, para el público académico, aporta un análisis descri...
    Peso: 243 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 9 punts, amb un valor de 0,45 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    9,02 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-7897-493-1
    • Data d'edició : 01/11/2001
    • Any d'edició : 2001
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : PADILLA, ANTONIO; DEL AGUILA, ANA ROSA
    • Ilustradors : GARCIA TOME, ANTONIO
    • Nº de pàgines : 144
    El objetivo de la obra es el de presentar, para el público profesional, conceptos y ejemplos de prácticas que han tenido éxito, lo cual puede constituirse en guía para que los empresarios y directivos diseñen su propia organización. Por otro lado, para el público académico, aporta un análisis descriptivo y estructurado de las formas organizativas, y proporciona una amplia bibliografía que sin pretender agotar al lector, permita tanto aportar una base científica a toda la exposición como su utilización a profesores, investigadores o estudiantes de Dirección de Empresas.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.