• LENGUAJE DE LA CIENCIA ECONOMICA, EL

    GONZALEZ CONCEPCION, CONCEPCION / GIL FARIÑA, M.C. RAMA ECONOMIA-EMPRESA Ref. 9788478974092 Altres del mateix autor
    En el texto se destacan aspectos relacionados con laDocencia y la Investigación de un lenguaje científico en Economía, y se potencia una metodología basada en el desarrollo de un método de razonanmiento eficaz en la resolución de sus problemas reales.
    Peso: 314 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 12 punts, amb un valor de 0,60 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    11,72 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-7897-409-2
    • Data d'edició : 01/03/2000
    • Any d'edició : 2000
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : GONZALEZ CONCEPCION, CONCEPCION / GIL FARIÑA, M.C.
    • Ilustradors : GARCIA TOME, ANTONIO
    • Nº de pàgines : 144
    En el texto se destacan aspectos relacionados con laDocencia y la Investigación de un lenguaje científico en Economía, y se potencia una metodología basada en el desarrollo de un método de razonanmiento eficaz en la resolución de sus problemas reales.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.