• COMO CREAR SU PROPIA EMPRESA

    Ludevid, Manuel ; Ollé, Montserrat MARCOMBO Ref. 9788426706591 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Este libro no pretende ser un curso exhaustivo de gestión de empresas, concentrado y en miniatura. Tampoco es un manual en el que se detallan los trámites administrativos y burocráticos que son necesarios para la apertura de un negocio. Sobre este último particular existen ya textos disponibles.Este...
    Dimensions: 240 x 170 x 10 mm Peso: 310 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 18 punts, amb un valor de 0,90 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    17,60 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-267-0659-1
    • Data d'edició : 01/12/1999
    • Any d'edició : 1999
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : Ludevid, Manuel ; Ollé, Montserrat
    • Nº de pàgines : 164
    • Col·lecció : CREACIÓN Y DESARROLLO EMPRESARIAL
    • Nº de col·lecció : 1
    Este libro no pretende ser un curso exhaustivo de gestión de empresas, concentrado y en miniatura. Tampoco es un manual en el que se detallan los trámites administrativos y burocráticos que son necesarios para la apertura de un negocio. Sobre este último particular existen ya textos disponibles.

    Este libro pretende hablar, solamente, de algunos criterios de gestión que consideramos clave para conseguir el éxito de la nueva empresa.


    Por otra parte, pretendemos concentrar la atención tan sólo en unos pocos aspectos clave que influyen de modo determinante en que las nuevas empresas sean un éxito o fracasen a corto plazo.


    Dentro de cada uno de estos aspectos, abordaremos las cuestiones esenciales o imprescindibles a considerar antes de abrir el negocio. Hay, por supuesto, muchas otras cuestiones que deberán abordarse en la medida que la empresa se desarrolle y crezca. Pero habrá que tener en cuenta al menos estos pocos puntos básicos.

    El cuestionario de autoevaluación que se adjunta al final del libro pretende ayudar al nuevo empresario a realizar un primer autoanálisis de su proyecto.


    Índice resumido:

    - Introducción
    - La idea
    - El mercado
    - El plan de operaciones. Los recursos humanos y materiales
    - Las personas
    - El dinero
    - La forma jurídica
    - El plan general de la empresa
    - Cuestionario para la autoevaluación de los proyectos de nuevas empresas
    - Bibliografía

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.