• MANERES DE MIRAR

    BERGER, JOHN 1984, EDICIONS DE Ref. 9788492440726 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Maneres de mirar, de John Berger, és un dels llibres d?art més estimulants i més influents que es poden trobar en qualsevol llengua. Està basat en una sèrie de televisió de la BBC sobre la qual els crítics del Sunday Times van comentar: «Aquesta sèrie és una revelació en més d?un sentit: es concentr...
    Ancho: 140 cm Largo: 210 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 16 punts, amb un valor de 0,80 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    16,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-92440-72-6
    • Data d'edició : 01/12/2011
    • Any d'edició : 2011
    • Idioma : CATALÀ
    • Autors : BERGER, JOHN
    • Traductors : BASTÉ OLLÉ, MONTSERRAT
    • Ilustradors : /
    • Nº de pàgines : 166
    • Col·lecció : DE BAT A BAT
    • Nº de col·lecció : 20
    Maneres de mirar, de John Berger, és un dels llibres d?art més estimulants i més influents que es poden trobar en qualsevol llengua. Està basat en una sèrie de televisió de la BBC sobre la qual els crítics del Sunday Times van comentar: «Aquesta sèrie és una revelació en més d?un sentit: es concentra en com mirem els quadres... gairebé segur que canviarà la manera com la gent mira la pintura». I ho va aconseguir, ja que el llibre que en va derivar s?ha convertit en una obra essencial de la comunicació visual i de la teoria de l?art.

    Segons Peter Fuller, en aquest conjunt de set assajos, on n?hi ha que combinen text i imatge i d?altres que només són visuals, «Berger té l?habilitat de fer un tall incisiu a la mistificació dels crítics d?art professionals... És un llibertador de les imatges i, un cop hem deixat que les imatges ens convencin directament, estem en una posició molt més bona per fer-ne una avaluació significativa».
    La influència del llibre és enorme. Ha atret l?atenció del gran públic cap a l?estudi d?àrees culturals que ara són un lloc comú de la pintura a l?oli: el llegat de la dona com a objecte pictòric, el despullat femení com a objecte de desig sexual, l?empremta de la pintura en la publicitat actual, la manipulació de la pintura en favor de la propietat privada i els diversos significats en què es transformen les diferents reproduccions que es fan d?una mateixa obra.
    John Berger (Londres, 1926) és un dels escriptors més influents dels darrers cinquanta anys. Assagista, novel?lista, guionista, dramaturg i crític, sempre ha desafiat els gèneres convencionals i les fronteres. És autor de més de trenta obres i va guanyar el premi Man Booker Prize amb la novel?la G. Entre les seves novel?les, destaquen To the wedding, Here is where we meet i la trilogia Into their labours. Del mateix autor, Edicions de 1984 també ha publicat D?A a X i Amb l?esperança entre les dents.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.