• EVALUACION DE PROGRAMAS CULTURALES FORMATIVOS DE TV PUBLICA

    SEVILLANO GARCIA, MARIA LUISA DYKINSON, S.L. Ref. 9788497722421 Altres del mateix autor
    La evaluación de programas es un campo emergente de la evaluación que aporta la estimación de lo reailzado y su impacto en el avance creativo del plan de acción, que subyace al programa, a la vez que se genera una cultura fiable inserta en el diseño y desarrollo del programa. Esta obra pretende ayud...
    Ancho: 170 cm Largo: 240 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 18 punts, amb un valor de 0,90 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    18,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    La evaluación de programas es un campo emergente de la evaluación que aporta la estimación de lo reailzado y su impacto en el avance creativo del plan de acción, que subyace al programa, a la vez que se genera una cultura fiable inserta en el diseño y desarrollo del programa.
    Esta obra pretende ayudar a evaluar la calidad de un programá lúdico-cultural, comprendiendo la implicación y proyección holística que el programa en su globalidad tiene sobre la realidad que pretende mejorar.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.