• 04/12/2023 18:00 h Espai Gralla

    Xerrada sobre benestar emocional

    Presentació de la figura dels i les referents de benestar emocional de l’atenció primària.

    Presentació del llibre “El arte de ser ansiosa’’, escrit per Cristina Bigas, participant d’un dels grups psicoeducatius.

    Taula rodona amb altres participants, on explicaran el seu testimoni.

    Amb Laura Arrey, referent benestar emocional del CAP Vallès, i Marta Camp, referent de benestar emocional del CAP Sant Miquel.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.