• MANUAL DE MUESTREO (CUADERNOS DE ESTADISTICA 16)

    CLAIRIN, REMY / BRION, PHILIPPE LA MURALLA Ref. 9788471337115 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    El muestreo se utiliza para producir información en diferentes campos: encuestas demográficas, encuentras socioeconómicas, como las encuestas sobre los presupuestos familiares, o encuestas agrícolas. Su principio consiste en sustituir el todo por la parte, la muestra, cuya observación sirve de base ...
    Ancho: 155 cm Largo: 215 cm Peso: 165 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 6 punts, amb un valor de 0,30 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    5,98 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    El muestreo se utiliza para producir información en diferentes campos: encuestas demográficas, encuentras socioeconómicas, como las encuestas sobre los presupuestos familiares, o encuestas agrícolas. Su principio consiste en sustituir el todo por la parte, la muestra, cuya observación sirve de base a la extrapolación a todo el conjunto. Al aplicar este método, se deben tener en cuenta un cierto número de constricciones técnicas y organizacionales que interfieren con las elecciones teóricas. Este manual, que proviene de un proyecto iniciado por Rémy Clairin, desea presentar las bases teóricas del muestreo de manera simple y vincularlas con la práctica, mediante la utilización de ciertos ejemplos procedentes de encuestas por muestreo realizadas en diversos países.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.