• TELEVISION Y AUDIENCIAS.UN ENFOQUE CUALITATIVO

    UN ENFOQUE CUALITATIVO

    OROZCO, GUILLERMO DE LA TORRE CIÈNCIES Ref. 9788479601751 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Esta investigación de los procesos de recepción de TV pretende obtener un conocimiento útil de ésta, para formar televidentes críticos, autónomos y creativos.
    Ancho: 190 cm Largo: 250 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 16 punts, amb un valor de 0,80 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    16,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    • ISBN : 978-84-7960-175-1
    • Data d'edició : 01/01/1996
    • Any d'edició : 1996
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : OROZCO, GUILLERMO
    • Nº de pàgines : 207
    • Col·lecció : PROYECTO DIDÁCTICO QUIRÓN, MEDIOS DE COM
    • Nº de col·lecció : 6
    Esta investigación de los procesos de recepción de TV pretende obtener un conocimiento útil de ésta, para formar televidentes críticos, autónomos y creativos.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.