• HISTORIA DE LA VANGUARDIA, UNA (FIL D'ARIADNA 17)

    HUERTAS, JOSEP M. ANGLE EDITORIAL Ref. 9788496521179 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    L’afer Galinsoga, les escoltes il·legals, els canvis d’orientació política, els conflictes amb altres diaris, les millors anècdotes...Un repàs crític a la història del diari més important del paísUna història de ‘La Vanguardia’ Un diari de la importància i la trajectòria de La Vanguardia, amb 125 an...
    Ancho: 145 cm Largo: 230 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 17 punts, amb un valor de 0,85 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    16,90 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-96521-17-9
    • Data d'edició : 01/02/2006
    • Any d'edició : 2006
    • Idioma : CATALÀ
    • Autors : HUERTAS, JOSEP M.
    • Nº de pàgines : 256
    • Col·lecció : EL FIL D'ARIADNA
    • Nº de col·lecció : 17
    L’afer Galinsoga, les escoltes il·legals, els canvis d’orientació política, els conflictes amb altres diaris, les millors anècdotes...

    Un repàs crític a la història del diari més important del país




    Una història de ‘La Vanguardia’

    Un diari de la importància i la trajectòria de La Vanguardia, amb 125 anys de vida, hauria de tenir un seguit de llibres sobre la seva història. Aquest és el primer que en dóna una visió completa. L’autor s’ha basat en estudis existents –alguns d’ells inèdits–, en el mateix diari, i en testimonis ben informats que prefereixen l’anonimat.

    En aquest llibre, Josep Maria Huertas revela les claus per entendre les directrius empresarials i la ideologia política canviants del rotatiu, el cas Galinsoga, l’afer de les escoltes il·legals, i el tarannà dels diferents directors, entre altres. El llibre s’estructura en onze capítols cronològics, des de 1881 quan va néixer com a diari del Partit Liberal, fins a l’any 2000, quan es produeix el darrer canvi, per ara, a la direcció.

    Huertas ha publicat altres llibres sobre periodisme: 200 anys de premsa diària a Catalunya (amb altres autors); Les tres vides de ‘Destino’ i ‘Mirador’, la Catalunya impossible (amb Carles Geli); El periodista entre la indefinició i l’ambigüitat; i El plat de llenties.



    Compra Una història de La Vanguardia en E-book



    Josep Maria Huertas

    Nascut a Barcelona (1939), va ser periodista i redactor en cap de diferents diaris (El Correo Catalán, Tele/eXpres, Diari de Barcelona, El Periódico de Catalunya, La Vanguardia). Va sersecretari de l’Associació de Premsa (1983-1985), vicedegà del Col·legi de Periodistes de Catalunya (1985-1990), president de l’Arxiu Històric del Poblenou (1992-1997). Va col·laborar en diverses publicacions i revistes, i ha guanyat prestigiosos premis de periodisme. Huertas va ser, sens dubte, un dels millors coneixedors de la memòria històrica de la ciutat comtal, amb més de trenta obres sobre barris, itineraris, monuments, llegendes, personatges i altres aspectes de Barcelona.

    Va morir el 4 de març de 2007.


Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.