• PSICOLOGIA SOCIAL Y DE LAS ORGANIZACIONES. DESARROLLO INSTIT

    ALONSO, CATALINA M./GALLEGO, DOMINGO J. DYKINSON, S.L. CIÈNCIES SOCIALS Ref. 9788497723541 Altres del mateix autor
    Esta obra supone la continuación de Psicología social y de las organizaciones, Comportamientos interpersonales. Mientras en el primer libro se partía de una base interpersonal, en este se pretende ofrecer al lector una visión general del mundo de las organizaciones y su forma de actuar. Desde una am...
    Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 27 punts, amb un valor de 1,35 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    27,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    Esta obra supone la continuación de Psicología social y de las organizaciones, Comportamientos interpersonales. Mientras en el primer libro se partía de una base interpersonal, en este se pretende ofrecer al lector una visión general del mundo de las organizaciones y su forma de actuar. Desde una amplia perspectiva (psicología, pedagogía, organización, recursos humanos...) se tratada la dinámica e interacciones que mueven a toda organización.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.