• MONJE ZEN EN OCCIDENTE

    RECH, ROLAND MILENIO CIÈNCIES SOCIALS Ref. 9788489790568 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    A través de estas entrevistas contenidas en Monje zen en Occidente, Roland Rech evoca veinte años de experiencia personal y cotifiana. Tal como explica en el pròlogo del libro Arnaud Desjardins, el autor nos habla "de un zen particularmente sobrio, despojado y sobre todo fiel a la herencia transmiti...
    Ancho: 110 cm Largo: 170 cm Peso: 196 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 10 punts, amb un valor de 0,50 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    10,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Rústica
    A través de estas entrevistas contenidas en Monje zen en Occidente, Roland Rech evoca veinte años de experiencia personal y cotifiana. Tal como explica en el pròlogo del libro Arnaud Desjardins, el autor nos habla "de un zen particularmente sobrio, despojado y sobre todo fiel a la herencia transmitida por los antiguos maestros".

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.