• CIUDADES INTERMEDIAS

    VII SEMANA DE ESTUDIOS URBANOS

    LLOP, JOSEP M. MILENIO Ref. 9788489790858 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    Libro que recoge diversos trabajos que analizan las características y dinámicas de las ciudades intermedias en diferentes contextos: de los países menos desarrollados al marco europeo pasandopor el ámbito español.
    Dimensions: 240 x 170 x 38 mm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 24 punts, amb un valor de 1,20 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    24,04 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-89790-85-8
    • Data d'edició : 01/03/2000
    • Any d'edició : 2000
    • Idioma : CASTELLA
    • Autors : LLOP, JOSEP M.
    • Nº de pàgines : 562
    • Col·lecció : ACTAS
    • Nº de col·lecció : 3
    Libro que recoge diversos trabajos que analizan las características y dinámicas de las ciudades intermedias en diferentes contextos: de los países menos desarrollados al marco europeo pasandopor el ámbito español.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.