• NOU BARÇA, EL.EXPLICAT PELS SEUS PROTAGONISTES

    EXPLICAT PELS SEUS PROTAGONISTES

    MURILLO, ENRIQUE EDICIONS 62 Ref. 9788429756005 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    El nou Barça és una crònica exclusiva de la resurrecció esportiva, econòmica i social del Futbol Club Barcelona explicada pel seus protagonistes. Es tracta d’un llibre d’història oral en la qual els actors principals d’aquesta resurrecció —les estrelles a la gespa, els tècnics, els directius— expliq...
    Dimensions: 21 x 150 x 225 mm Peso: 461 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 7 punts, amb un valor de 0,35 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    6,70 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Piel
    • ISBN : 978-84-297-5600-5
    • Data d'edició : 01/04/2005
    • Any d'edició : 2005
    • Idioma : CATALÀ
    • Autors : MURILLO, ENRIQUE
    • Nº de pàgines : 384
    • Col·lecció : NO FICCIÓ
    • Nº de col·lecció : 34
    El nou Barça és una crònica exclusiva de la resurrecció esportiva, econòmica i social del Futbol Club Barcelona explicada pel seus protagonistes. Es tracta d’un llibre d’història oral en la qual els actors principals d’aquesta resurrecció —les estrelles a la gespa, els tècnics, els directius— expliquen en primera persona les claus que han portat el club a la prometedora situació actual.En un temps rècord, des de les eleccions presidencials del Barça, al juny del 2003, fins a finals de l’hivern del 2005, el Barça ha passat de ser un club que estava a la Unitat de Cures Intensives a ser un club admirat i respectat, el que, en paraules de molts, practica «el millor futbol del món». Però, com s’ha produït aquest canvi sorprenent? Com ha estat possible? La història l’expliquen els seus actors principals: Ronaldinho, Eto’o, Deco, Puyol, Xavi parlen del joc, del companys, dels gols. Frank Rijkaard, Txiki Begiristain, Sandro Rosell expliquen com es va formar la plantilla i com es va dissenyar l’estil de joc. Joan Laporta, Albert Vicens, Ferran Soriano, Marc Ingla, i altres directius expliquen com es va eixugar el pes del deute del club, com es va reorganitzar la gestió, com es va poder fitxar sense diners, i com es va restablir la bona tradició i el seu catalanisme integrador del club, que gràcies als esforços de molts ha tornat a ser un dels cinc o sis més importants del món. Amb una profunditat extraordinària, i una sinceritat i entusiasme singulars, els qui han fet possible aquest canvi expliquen les seves experiències.Enrique Murillo (Barcelona, 1944) és editor i escriptor. Va ser soci del Futbol Club Barcelona durant un breu periode de la seva adolescència. Ha publicat tres obres de ficció: El secreto del arte (1984), El centro del mundo (1988) i Qué nos pasa (2002).Carles Murillo (Barcelona, 1947) és soci del Futbol Club Barcelona des de 1957, amb el carnet número 8.119. En l’actualitat és membre de la Comissió Econòmica Estatutària del Futbol Club Barcelona. En la seva vida professional és catedràtic d’Economia Aplicada a la Universitat Pompeu Fabra. Ha participat com a convidat durant tres anys al «Cara a cara» del programa radiofònic Cafè Baviera, a RAC1. Ha publicat diversos articles sobre economia de l’esport i la internacionalització del món del futbol, i ha participat com a conferenciant en nombrosos fòrums sobre temes relacionats amb l’esport. Dirigeix un programa de postgrau sobre Direcció i Gestió d’Entitats Esportives a l’Institut d’Educació Contínua de la UPF.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.