• GESTIÓN DE EMPRESAS DE COMUNICACIÓN (PERIODÍSTICA,30)

    DE MATEO, ROSARIO I D'ALTRES COMUNICACION SOCIAL EDICIONES Ref. 9788496082908 Altres de la mateixa col·lecció Altres del mateix autor
    ¿Qué diferencias hay entre gestionar una empresa editora de un diario o una empresa automovilística?¿Hace la CNN el mismo análisis de su entorno macroeconómico e industrial que un fabricante de galletas?¿Qué particularidades tiene el marketing de productos y servicios de comunicación?¿Cómo afecta a ...
    Ancho: 170 cm Largo: 235 cm Peso: 250 gr
    Registra't i guanya punts amb totes les teves compres. Al comprar aquest producte, podràs obtenir fins a 25 punts, amb un valor de 1,25 € per a la teva propera compra.
    Sense Estoc - Consultar disponibilitat
    25,00 €
  • Descripció

    • Encuadernació : Otros
    • ISBN : 978-84-96082-90-8
    • Data d'edició : 01/07/2009
    • Any d'edició : 2009
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : DE MATEO, ROSARIO I D'ALTRES
    • Traductors : 0160004903000
    • Ilustradors : /
    • Nº de pàgines : 288
    • Col·lecció : PERIODÍSTICA
    • Nº de col·lecció : 30
    ¿Qué diferencias hay entre gestionar una empresa editora de un diario o una empresa automovilística?
    ¿Hace la CNN el mismo análisis de su entorno macroeconómico e industrial que un fabricante de galletas?
    ¿Qué particularidades tiene el marketing de productos y servicios de comunicación?
    ¿Cómo afecta a la gestión empresarial el hecho de que los productos y servicios de comunicación se dirijan a un doble mercado, audiencias y anunciantes?

    Este libro trata de dar respuestas a las transformaciones de la industria de la comunicación, así como a los cambios ocurridos en las técnicas de gestión empresarial, que requieren un replanteamiento de la gestión de las empresas de comunicación.

    En Gestión de empresas de comunicación se abordan de forma integral las distintas actividades que se incluyen en dicha industria y las distintas funciones implicadas en la gestión empresarial. Por ello, este libro se plantea como una herramienta útil, tanto para los estudiosos y todos los interesados en el funcionamiento empresarial de la comunicación, como para las personas que vayan a emprender proyectos empresariales o estén desempeñando tareas de gestión en la industria de la comunicación.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.